Ο ύπνος είναι μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες του ανθρώπινου οργανισμού. Η επιλογή του στρώματος είναι σημαντική αλλά και προσωπική υπόθεση, καθώς ένα στρώμα πρέπει να καλύπτει εξατομικευμένες ανάγκες. Ο ύπνος σε ένα ακατάλληλο στρώμα, μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στην υγεία ή να επιδεινώσει ήδη υπάρχοντα. Γι’ αυτό χρειαζόμαστε ένα στρώμα το οποίο να στηρίζει σωστά το σώμα μας και να μας ανακουφίζει από την πίεση.

 

Παρακαλώ ξαπλώστε! Δοκιμάστε πολλά και διαφορετικά στρώματα

κρεβατοκάμαρα επιλογη στρωματος

Όταν επιλέγετε στρώμα, είναι σημαντικό να έχετε αρκετό χρόνο στη διάθεσή σας. Δεν αρκούν λίγα λεπτά. Δοκιμάστε τις αγαπημένες σας στάσεις ύπνου και δείτε εάν νιώθετε άνετα ή όχι. Δοκιμάστε διαφορετικούς τύπους στρωμάτων. Έτσι, θα μπορέσετε να επιλέξετε το σωστό στρώμα που θα καλύπτει τις ανάγκες σας. Αν μοιράζεστε το στρώμα με το σύντροφο σας εννοείται πως πρέπει να δοκιμάσετε μαζί το στρώμα που σας ταιριάζει, μπορεί να είναι διπλό, μπορεί και 2 μονά. Καλό είναι επίσης να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δικαίωμα επιστροφής ενός στρώματος γιατί η συνήθεια απαιτεί κάποιες μέρες.

 

1. Η σπονδυλική στήλη πρέπει να βρίσκεται σε ευθεία γραμμή

στρώμα αναπαυτικό

Για να δείτε εάν το στρώμα παρέχει τη σωστή στήριξη, η σπονδυλική σας στήλη πρέπει να βρίσκεται σε ευθεία γραμμή, όταν ξαπλώνετε πλάγια στο στρώμα. Εάν η σπονδυλική σας στήλη σχηματίζει καμπύλη, τότε ενδέχεται να μην είναι το ιδανικό για εσάς καθώς μπορεί να ασκεί πίεση στην πλάτη σας. Τα καλά καταστήματα επίπλων και στρωμάτων έχουν εξειδικευμένο προσωπικό που μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό.

 

2. Σκληρό ή μαλακό στρώμα;

στρώμα κρεβατιού

Το βάρος μας αλλά και οι καμπύλες του σώματος μας καθορίζουν πόσο σκληρό πρέπει να είναι το στρώμα μας. Όσο βαρύτεροι είμαστε, τόσο πιο σκληρό πρέπει να είναι για να παρέχει τη σωστή στήριξη. Εάν το σώμα μας έχει καμπύλες, καλό είναι να βρούμε ένα  με διαφορετικές ζώνες σκληρότητας ή μαλακότητας.

Ένας τρόπος για να καταλάβουμε αν κοιμόμαστε στο σωστό στρώμα είναι αν νιώθουμε αυξημένο πόνο στην πλάτη όταν σηκωνόμαστε το πρωί από το κρεβάτι συγκριτικά με το πώς νιώθαμε όταν πέφταμε για ύπνο.

 

3. Υπάρχει αρκετός χώρος στο κρεβάτι σας

κρεβατοκάμαρα σπιτιού με αναπαυτικό στρώμα

Οι ειδικοί θα σας βοηθήσουν και πάλι. Το μέγεθος του κρεβατιού άρα και τους στρώματος σας πρέπει να σας βοηθά να ξαπλώνετε με το σώμα σε πλήρη έκταση. Επίσης θα πρέπει να έχετε χώρο δεξιά κι αριστερά σας ώστε να διευκολύνετε τις φυσικές κινήσεις που κάνει το σώμα μέσα στη νύχτα. Μικρά στρώματα, λίγος χώρος και ακατάλληλες στάσεις δημιουργούν ή επιδεινώνουν πόνους στην πλάτη.

4. Το στρώμα έχει ημερομηνία λήξης

Μοντέρνα κρεβατοκάμαρα Πυλαία 3-4

Όλα τα στρώματα έχουν ημερομηνία λήξης. Τα 10 χρόνια είναι συνήθως ο χρόνος που πρέπει να αλλαχθεί. Οι λόγοι είναι ευνόητοι. Λόγοι υγείας και υγιεινής. Αν το στρώμα κάνει βαθουλώματα σε σημεία –κυρίως στο μέσον του σημαίνει πως δεν μπορεί να στηρίξει πια σωστά τη μέση ή το σώμα σας. Μην περιμένετε να φθαρεί εντελώς για να το αλλάξετε. Αν πάλι δεν υπάρχουν τέτοια σημάδια αλλά κοιμάστε καλύτερα όταν κοιμάστε εκτός σπιτιού σημαίνει ότι ήρθε η ώρα για ένα καινούριο αναπαυτικό στρώμα.

Πρόσφατα

Προσφορές